Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-15 18:15:12

沙律張沛樂與保錡分手後展開新戀情?「宅男女神」IG與J2陳國麟合照不避嫌

分享:
沙律張沛樂與保錡分手後展開新戀情?「宅男女神」IG與J2陳國麟合照不避嫌

沙律張沛樂與保錡分手後展開新戀情?「宅男女神」IG與J2陳國麟合照不避嫌

32歲的張沛樂(沙律)擁33E驕人身材,於2016年參加ViuTV節目《美選D.n.A》入行,入行至今佢公開過兩段戀情,分別2016年高調認戀林耀聲及2021年與ERROR成員吳保錡(Poki)拍拖。可惜「宅男女神」兩段戀情都失敗告終。去到最近沙律不避嫌多次喺IG上載與一名J2藝員陳國麟(Doniven)嘅影片及合照,令唔少網民好奇佢係唔係有新戀情。

沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場,疑似拍拖?(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場,疑似拍拖?(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場,疑似拍拖?(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場,疑似拍拖?(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場。(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場,疑似拍拖?(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場。(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂近日IG經常與J2的陳國麟互動或同場。(陳國麟IG)

IG疑出現沙律張沛樂拍拖證據?

follow開沙律張沛樂IG嘅網民,相信都有留意到最近沙律經常上載與J2藝員陳國麟嘅影片及合照,除咗早前往泰國介紹酒店及餐廳之外,佢哋仲一齊拍攝美容院及主題公園廣告,兼去食omakase料理。

沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG) 沙律張沛樂身材出眾,IG Follwers達19.2萬(沙律張沛樂IG)

除此之外,雖然男方IG未有上載與沙律嘅合照,不過就有一張疑似由沙律操刀嘅獨照,並留言寫上:「感恩生命中經歷過的所有挫折和考驗令我成長,找回自己感恩最美好的人在最美好的時候出現了」,之後沙律留言回覆:「個攝影師影得幾好」。而沙律亦有上載一張背景相同嘅獨照,留言:「感恩壞與好找回自己,生命中的劇情就算多波折,我仍然存在,還有一份無形的愛在我們之中」,之後Doniven同樣留言回覆:「個攝影師真係有料!」令網民猜測二人正在發展中。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

陳國麟IG近6000人Follwers(陳國麟IG)

陳國麟IG近6000人Follwers(陳國麟IG)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受