Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-21 17:37:35

洪永城扮大肚婆影寫真 梁諾妍病過唔停中埋covid

分享:

洪永城太太梁諾妍在家拍孕照,一個燈光效果已很有風格。

洪永城與梁諾妍的「Sir Face2.0」將於下月出世,梁諾妍連續兩日貼出自己在家操刀的大肚寫真,自言是低成本製作,只需買個日落燈、bra top,花一小時便可以生成這些照片。

她又提到今次佗B時,不停收到很多人跟她說︰「點解你一啲都唔腫唔肥,第一胎都明顯肉好多,你就好啦佗得咁輕鬆」然而,她自爆今胎佗得比上胎辛苦︰「成個孕期中咗3次流感、新年後再中埋covid(冇咩藥可以食,只可以自然療法),呢兩日仲要腸胃炎係咁屙到脫水發燒。而今胎胎盤高啲,就成日頂住個胃,搞到食多少少就想嘔。」

梁諾妍表示今胎佗B表上胎輕。

照飲珍珠奶茶

她透露自己體重增加了22磅,而生第一胎時重30磅,但Sir Face2.0出世應該會比家姐重磅。她公開今次懷孕的長胎不長肉秘訣︰「今胎係行168+高蛋白質少碳水+適量運動!(所以今次真係長胎不長媽媽肉~)雖然成日都好想飲珍珠奶茶,但係我嘅珍奶都會嗌無糖/微糖,純粹過下口癮。」

洪永城扮孕婦

今日,她再上載另一批照片,但今次就多了老公洪永誠,有別其他合照晒溫馨,反而他是把東西塞進衣服內扮大肚,表情交足戲,不少圈中好友看到之後,忍不住留言大笑。梁諾妍留言說︰「真係忍唔住,見1次笑10#feelfeel

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受