Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-19 23:33:10

無綫台慶|郭富城連唱3首快歌 邀舞蹈組元老出場掀全晚高潮

分享:

郭富城今晚擔任壓軸表演嘉賓,並向無綫舞蹈組、同期同學致敬,他連唱三首快歌,令全場high爆。他邀請當年的舞蹈老師上台,同時亦邀請同期訓練班的同學及並肩的好夥伴,他們出場時亦大晒舞步,全場氣氛非常高漲。

城城跳完舞後,一身大汗。

城城跳完舞後,一身大汗。

Ad Block

城城說︰「希望大家用熱烈嘅掌聲俾今晚表演嘅Dancers,仲有我哋嘅排舞老師Sunny Wong。我記得自己係喺TVB舞蹈組成長嘅,一直見證住每一位舞者對舞蹈嘅堅持,一代一代嘅舞蹈傳承,成就咗今日喺舞台上嘅自己。我好感恩,有前輩去薪火相傳,但我哋特別要去敬重嘅,係當日我哋嘅訓練班嘅一班始創元老,當中有佢哋鍾浩老師,Eddie De GuzmanThomas Sek老師。難忘嘅回憶當中有一班曾經同我同期,並肩作戰嘅好伙伴,佢哋包括李鴻杰、Joyce LaiSunny Wong、青峰等。代代傳承之下,舞台上出現一代又一代嘅青年舞者。」

城城邀請鍾浩老師發言,對方謂︰「希望TVB能夠繼續成為香港舞蹈嘅人才嘅育樓,將我哋嘅精神一代代傳承落去。」城城說︰「應唔止堅持,而係堅守每一位留喺台上嘅舞者,TVB happy birthday!」

鍾浩是城城在舞蹈班的跳舞老師。

鍾浩是城城在舞蹈班的跳舞老師。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受