Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-24 19:57:59

蘇施黃患大腸癌三期 入院割瘤下月做化療

分享:
蘇施黃拍片自接患上大腸癌。

蘇施黃拍片自接患上大腸癌。

蘇施黃曾於05年患上乳癌,康復後繼續工作,近年轉做KOL主力經營其飲食頻道,日前她上載片段自揭患有大腸癌第三期。片中的她身處醫院,精神不俗,她指早前發現屙血,雖然屙了三日便停,但幾個月後又再屙鮮血,於是在上月26日入院檢查,其後發現是患上大腸癌,需要即時接受手術。

蘇施黃精神不俗。

蘇施黃精神不俗。

Ad Block

蘇施黃割腸做化療

蘇施黃說︰「星期三切割咗腸,大腸轉角位切咗15cm,嗰度有個腫瘤,側邊攞咗25粒淋巴,其中3位有感染,醫生晨早已經話肯定唔係第一期,驗出嚟係大腸癌第三期,佢話穩陣啲,做完手術後再檢查,睇吓有冇走去身體其他地方,骨或胸邊度。臨出院做檢查,結果冇擴散,而家係大腸癌第三期,已經切咗,做完手術嗰日瘟瘟沌沌,但精神,吊咗兩日鹽水,第三日要求唔要吊鹽水,我好鍾意食嘢,拔晒啲尿喉鹽水喉進食,自己喺病房行來行去,行一陣發現房太細,行出走廊,特登用手擺腰後面,挺直啲行,傷口因為微創,郁來郁去唔係好痛,感謝醫生同護士護理人員,另外要超讚醫院啲飲食。」她認為最重要保持心境開朗,並透露下月將會接受化療。

生活如常

蘇施黃在出院前一日拍片交代自己的身體狀況,現時她已回家休息,片段於上周四(20日)才在其個人頻道公開。昨日蔡瀾到朋友家中作客,席上還有金燕玲,他指在吃飯時,蘇施黃前來接金燕玲回家。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受