Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-10 16:53:00

衛蘭開騷邀鍾舒漫上台 網民不滿被騎劫︰我哋聽得好唔耐煩

分享:

衛蘭今次開騷唱出不少福音歌。

衛蘭開騷邀鍾舒漫上台 網民不滿被騎劫︰我哋聽得好唔耐煩

衛蘭紅館開騷邀好姊妹上台,網民不滿鍾舒漫說話太長。

衛蘭(Janice)相隔4年開騷,再踏紅館台板的她,開始時表現略為緊張,經過熱身之後,表現逐漸穩定。衛蘭不少經典歌曲以串燒形式演唱,在encore部份則有比較多舊歌,但大多只唱得半首,令不少歌迷到華納官方IG留言,表示不滿歌單沒有包括近年派台的新歌,舊歌亦偏少,甚至認為形式上較像福音佈道會。

不滿鍾舒漫分享勁長氣

不過,最令入場人士不滿的,是Janice邀請幾位好姊妹上台,其中鍾舒漫在台上分享個人經歷,由於時間長達十分鐘兼重重覆覆內容,有入場的歌迷在完騷後到她的IG留言,希望她可以精簡說話內容︰「其實我哋絕對尊重你信仰,但麻煩唔該你準備好少少先上台講嘢,我哋聽得好唔耐煩!啲內容兜嚟兜去,但明明重點可以好快咁講完,紅館表演時間真係好寶貴。明白你好難得可以上到呢個舞台,但觀眾想聽到一個簡而精既分享,如果嚟緊呢兩晚都有你既話,麻煩你留意!」鍾舒漫其後回覆說︰「收到,昨晚的確有點緊張和emotional,沒有控制得好,相信今晚會有改!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受