Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-18 21:27:53

赴林德信蜜月之旅 Kendy:估唔到佢想生B

分享:
生活

Kendy指,日本之行見到好多美男子,但冇豔遇。

林德信(Alex)、孫曉賢(Kendy)早前出席《Singleton Sip or Speak》活動,二人一早到場綵排,更彈結他jam歌,好快全場氣氛高漲大合唱。Alex稱,二人同年出道,更同屬一間唱片公司,笑言這次演出似重聚:「我同Kendy都鍾意飲嘅,次次見面都會飲翻杯,有一次酒吧撞到佢,諗住飲杯聚吓就算,點知突然落大雨走唔到,睇嚟都似個天要我哋聚多一陣。」

 

剛舉行婚禮完成渡蜜月的Alex,稱這次不算「Honey Moon」,因為全家都參與其中,忙於打點無閒「造人」,他說:「好多年都冇成家人去旅行,呢啲機會要好好享受吓,哥哥同妹妹幾年冇見面,連姨甥都係第一次見面咋!見佢哋生完小朋友好似好開心、好sweet想生BB,長輩都冇催我吧,生仔生女都冇咩所謂。」

生活

Alex蜜月之旅,Kendy亦有同行。

Alex法國朋友唱少林功夫好近

Alex指,希望來年搞個唱,Kendy反建議對方搞音樂節,將音樂、瑜伽、茶道大結合,Alex即席邀對方參與:「『造人』、『搞騷』唔怕一齊嚟嘅,呢啲係自己嘅挑戰,可以同步進行,可能半夜返去幫手餵奶,之後朝早再出去唱歌。」

雖然蜜月與親友同行,Kendy亦有參加,笑言Alex朋友「夠搞笑」:「佢有個法國朋友,突然用廣東話唱『少林功夫好』,真係全場都好surprise(合眼緣叫Alex介紹?)人哋有家室喇,唔好搞呢啲嘢。佢嘅wedding真係好正,我聽到佢話想要小朋友都幾surprise,我突然覺得佢有外父相。」

Ad Block
生活

Kendy剛從日本回港,於當地完成兩場音樂會。

生活

Alex說想生B,Kendy稱估不到。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受