Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-01 16:59:40

跳《Eye To Eye》花開富貴版 Me&被新舞步嚇親兼頭癢

分享:
生活

她們一有空檔便會跟排舞老師反覆練習。通宵拍攝亦無損三位女生的熱情和活力。

譚旻萱(Mandy)、黃淑蔓(Feanna)和連家穎(Vian)組成的女團Me&,最近為東涌東薈城名店倉「蝶舞.花見」新春活動拍攝宣傳片。Me&為配合新年主題,特意改編《Eye To Eye》舞步,打造《Eye To Eye》花開富貴特別版。

Me&於多個賀年花藝裝置下跳舞,當途經中式拱門,小橋和涼亭時,突然上演宮鬥劇橋段,非常搞笑。Feanna笑說:「場景好有古代感覺,我哋啱啱有好多小劇場,好好玩。」對於花開富貴特別版《Eye To Eye》,Feanna坦言:「第一次收到要改舞步時差啲嚇襯,因為得兩日時間排,冇乜信心,好彩Vian有幫我補習。」Vian補充說:「今次隻舞嘅concept係花開富貴,大家期待下。」

生活

Me&特意改編《Eye To Eye》舞步以配合新年主題。

農曆新年將至,問他們有甚麼新年習俗要遵從,Mandy表示沒有,Feanna說:「年初一唔可以洗頭,但真係跟唔到,所以每年嘅年初一,我一過12點就會衝去洗頭。」她續指每年年三十晚,一家人都會聚在一起吃團年飯:「我哋會包餃子,屋企人會擺開心果喺入面,邊個食到粒開心果就代表今年順利。」Mandy聽後興奮地說:「我要去你屋企過年。」Feanna自信表示:「我年年都食到,因為我媽咪會私心擺3粒。我阿爸勁sweet,有一年佢食到,然後佢夾落我媽媽個碗度。」

Ad Block

Vian表示會跟家人聚在一起吃大餐,更會親自炮製蘿蔔糕,但今年卻要提早慶祝。她說:「因為新年前要剝牙,聖誕節已經miss咗一次食大餐,都係因為剝牙。呢排係我唯一可以食嘢嘅時間,我會盡力食。」Mandy則透露會於工作中度過新年,她說:「我喺香港冇親戚,同大家工作中過新年係最好,又唔使悶,又可以賺下利是錢。」

生活

大會更出動航拍機以多角度拍攝Me&跳舞的片段。

生活 生活 生活
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受