Ad Block Ad Block
娛樂
2022-12-05 17:07:21

過時.過節|Edan連踩18場謝票 為觀眾清唱電影主題曲 自爆曾因參演正劇感迷惘 (有片)

分享:
Edan與導演曾慶宏連踩18場為《過時·過節》。

Edan與導演曾慶宏連踩18場為《過時·過節》。

由金像影后毛舜筠、金馬影帝謝君豪、MIRROR成員Edan(呂爵安)、談善言、袁澧林、盧瀚霆(Anson Lo)及馮素波共同演出的電影《過時.過節》,上映第二周累積票房破800萬,首次參與電影正劇演出的Edan,聯同角色原型導演曾慶宏,日前巡迴九龍及新界5間戲院,連踩18場謝票。Edan回答觀眾提問時分享不少心底話,看到粉絲相當熱情的歡呼和鼓勵,一向寵粉的他即興清唱電影主題曲《攀上天梯的螞蟻》,不少粉絲更陪同大合唱。

漸明白演戲是甚麼

Edan透露了不少心底話:「其實自己對演戲一直有一種迷惘,唔係好知道點樣為之好同唔好,尤其今次係比較正劇處理,同大家睇過的《大叔的愛》截然不同,好幸運遇到導演Eric、毛姐同君豪哥呢班前輩,同我傾好多偈,不停調整我,令我有好多得著,漸漸明白多咗演戲係點嘅一回事,更加要深入了解導演想帶出嘅message。」

至於不少粉絲關心他演的阿陽與雀仔(Anson Lo飾)的關係,Edan回應:「係好朋友嘅關係囉,不過喺電影時空就未必會帶雀仔返屋企食飯,因為要帶咗我阿爸君豪哥返去齊齊整整食餐飯先!」

Edan感激爵屎入場支持《過時·過節》。

Edan感激爵屎入場支持《過時·過節》。

Ad Block

自嘲要阿媽照顧 決不離家出走

電影中一眾角色因溝通不善而結下難解的結,Edan坦言私底下與家人溝通不多,就像戲裡談善言演的家姐阿琪一樣,不太出聲,「由細到大好少同屋企人講心事,不過呢部戲讓我學習同屋企人多啲溝通,珍惜好緊要,所以呢部電影對我嘅意義已經超越一部作品,對人生有一定影響。加上我仲係好需要阿媽照顧,所以唔會好似導演咁離家出走,哈哈!」而身旁的導演曾慶宏也打趣回應:「放心,我而家有同屋企人見面同食飯嘅!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受