Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-15 16:15:54

過時.過節|Edan呂爵安Anson Lo盧瀚霆挑戰自我演反差大角色 毛舜筠讚Edan主動發問:佢係會成功 (有片)

分享:
袁澧林、呂爵安、謝君豪、毛舜筠 談善言在《過時‧過節》演各有心解的家人。

袁澧林、呂爵安、謝君豪、毛舜筠 談善言在《過時‧過節》演各有心解的親人。

由毛舜筠、謝君豪、MIRROR成員Edan(呂爵安)及Anson Lo(盧瀚霆)、談善言、袁澧林(Angela)和梁祖堯合演的《過時.過節》,以新晉導演曾慶宏自身的家庭故事作藍本,道出不少香港家庭糾結又耐人尋味的關係。Anson Lo和Edan這對「登神」CP,形容是超越自己的一次嘗試,Anson Lo坦言:「今次同呂爵安拍戲,我哋嘅角色性格好似同真實嘅我哋交換咗咁,我真人比較高冷,佢就比較熱情。」而Edan則表示:「今次個角色唔係大家熟悉嘅Edan,唔係《男排女將》入面嘅阿神,唔係《大叔的愛》入面嘅阿田,阿陽呢個角色係一個好深入內在、好多層嘅角色。」

Anson Lo和Edan在戲裡演一對好友。 Edan和Anson Lo在《過時‧過節》的角色性格與真實自己有很大反差。 向來熱心提攜後輩的毛姐特地抽出私人時間,指導Edan和 Anson Lo。 Anson Lo感激毛姐指導,讓他學習更多演戲的新知識。
Ad Block

Anson Lo感激毛姐抽私人時間指導

電影公司今日(15日)推出一條角色介紹影片,導演曾慶宏形容《過時.過節》是香港人的寫照,「每個人都會喺電影一眾角色身上,搵到自己嘅影子,或者對屋企人嘅投射。」故事中,每個人物對於這個家,都有解不開的心結,如母親阿玲(毛舜筠飾)的倔強與父親阿真(謝君豪飾)的不擅表達,夫妻間的矛盾影響下一代成長,令女兒阿琪(談善言飾)事事恐懼,兒子阿陽(呂爵安飾)選擇逃避。

而作為局外人的表姐阿Joy(袁澧林飾)和阿陽好友雀仔(盧瀚霆飾),力求幫忙改變現況,卻是有口難言。Anson Lo介紹自己的角色,「我嘅角色叫雀仔,係阿陽嘅Best Friend,我同佢一齊run一間遊戲公司,性格好樂觀好動,對任何事都冇咩所謂。」他特別感謝毛姐付出寶貴的私人時間提點新人,「拍呢3場嘅時候,毛姐3日都喺度睇,就算冇佢嘅戲份嘅時候,off camera嘅時候,佢會即刻行埋嚟同我講話『你邊個位可以做得好啲』,佢教咗我好多嘢,而呢啲嘢係我從來未聽過同未學過。」

毛姐大讚Edan主動提問改進自己的方法,虛心學習的態度有助成功。(《過時‧過節》劇照) 謝君豪讚談善言即使沒有自己的戲份,仍會到場吸收經驗。(《過時‧過節》劇照)
Ad Block

談善言袁澧林獲謝君豪讚賞

影帝謝君豪和影后毛姐看到新演員的投入倍感安心,毛姐對Edan印象特別深刻:「新演員我都合作過好多,好似Edan成日都會好主動去追問『點樣可以做得好啲?』呢個心態好緊要㗎,佢係會成功嘅。」而君豪哥表示談善言和袁澧林在拍攝過程中非常專注,具備求好的精神:「阿談同Angela會專登返嚟睇我哋拍戲,吸收多啲唔同嘅經驗,或者佢哋睇到一啲好同唔好嘅嘢,都可以去吸收。好似我同阿談兩父女喺車上面嘅對戲,佢會想加插一啲細節,我覺得係相當之好,係一個好有睇法嘅演員。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受