Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-19 14:00:53

鄭中基演唱會2024|AK自薦做嘉賓 攜《龍咁威》DVD求簽名:我細細個就睇

分享:
AK帶備《龍咁威》DVD求鄭中基簽名。

AK帶備《龍咁威》DVD求鄭中基簽名。

鄭中基(Ronald)昨晚(18)紅館舉行了《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024-香港站》第五場,Ronald請來MIRROR成員AK(𤒹生)做嘉賓,而且是由AK自薦,他還趁機自肥,攜帶了《龍咁威》的DVD問偶像攞簽名,並高呼「我細細個就睇!」Ronald的14歲女兒亦有做嘉賓,父女檔合唱《My Only One》。

AK追星成功,獲鄭中基在紅館台上簽名。 AK與鄭中基合唱《緣份無邊界》。 AK狂收觀眾利是。

來到尾二場次,Ronald即興與觀眾互動,fans跟着Ronald的指揮舉起雙手,連成一個萬人Wave的畫面,場面十分壯觀。來到演唱會中段,AKfans的芳芳吶喊中出場一同逗利是,Ronald說:「其實演唱會本身唔諗住搵嘉賓㗎,係因為AK自薦做嘉賓,我又諗冇理由一場有一場冇,所以咁多場都有嘉賓要多謝AK。」二人一同合唱《緣份無邊界》,唱畢AK更取出《龍咁威》的DVD,請求Ronald簽名,AK說:「我細細個就睇!可以珍藏!多謝大佬!」查實AK去年曾在Ronald的機動電視台RTV節目的「4D恐怖大整蠱」中,與Ronald夾扮嬲大玩「反整蠱」。

鄭中基在演唱會中與囡囡Emma合唱 鄭中基已第三次在紅館開騷。

被fans求婚

Ronald每晚都會抽一位現場觀眾送禮物,而今晚的送禮環節十分特別,選中了一位男粉絲,然後他突然求婚,「殺」眾人一個措手不及,Ronald就說:「我都幾勁喎!咁都揀得中,得啦,相機送俾你,影多啲靚相。」接住更唱出《無賴》,他說:「呢首歌送俾剛剛求婚成功嘅仁兄。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受