Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-20 11:30:00

鄭中基演唱會2024|首任監製緊張到失眠 邀古天樂做嘉賓答應陪唱到尾(有片)

分享:
Ronald完騷後,與家人合照。

Ronald完騷後,與家人合照。

鄭中基(Ronald)於紅館舉行6場《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024-香港站》,昨晚來到最後一場,Ronald請來古天樂擔任壓軸嘉賓,兩人大談從合作拍《家有囍事》認識到相熟的經過,原來能成為老友,全靠鄭中基不停說話令古仔發笑古仔即興邀請台下的梁詠琪、ERROR成員193(郭嘉駿)、肥仔(梁業)、胡子彤、林家熙(Locker)和陳明憙上台,齊齊研究如何可以開騷賺錢,最後眾人大合唱《男朋友》。

鄭中基首次兼任演唱會監製,自言壓力大到冕冕失眠。(林譪怡攝) 古天樂擔任鄭中基演唱會嘉賓,罕有地開金口。(林譪怡攝) 古天樂擔任鄭中基演唱會嘉賓,罕有地開金口。(林譪怡攝)

染COVID消瘦至133磅

鄭中基於完騷接受訪問,Ronald表示首次擔任演唱會監製,幾乎晚晚失眠,「瞓一兩個小時就醒,然後就諗吓歌詞、舞台、聲音等,好多嘢諗,因為今次是自己做主辦,所有事情都覺得係自己責任,做得唔好就係我,所以好大壓力,最終都做到,好開心。」他自覺有點對不起觀眾,聲音沙啞,經常要飲水補充。回看一個月前原已開始備戰,怎知自己感染COVID,他坦言,「好擔心,因為這個演唱會只剩3星期練習,兩個星期band rehearsal。」他自言當時沒想過演唱會要延期,但辛苦了排舞老師和舞台設計,減少他的體力消耗。不過,感染COVID的意外收穫是整個人瘦了,維持133磅和30寸腰左右。

古天樂即興叫梁詠琪、193、肥仔等上台合唱。(林譪怡攝) 古天樂即興叫梁詠琪、193、肥仔等上台合唱。(林譪怡攝) 鄭中基走近觀眾度收利是。(林譪怡攝)

193、肥仔踎低似坐監放風

談到請來「吒咤我最喜愛男歌手」古天樂做嘉賓,Ronald感謝對方俾面,在台上滔滔不絕,問到為何不唱《今期流行》,Ronald笑言,「因為佢要我陪埋佢跳,所以我話慢歌ok㗎啦。」他表示所有演唱會嘉賓都由他親自致電邀請,除了AK(𤒹),「AK托朋友同我講,想做嘉賓兼唱《緣份無邊界》。」至於Edan就由他自己揀日子,古天樂就一定是壓軸。問到知否他會叫梁詠琪、193、肥仔等上台?他就全不知情,「今日綵排我叫佢唔使擔心:『我會由頭陪你唱到尾』,但頭先佢哋踎晒喺度,好似坐監放風咁。

讚囡囡用功練唈

今次請來女兒Emma擔任壓軸嘉賓,鄭中基坦言是自己的主意談到今次父女檔上陣,鄭中基表示早已決定請大女Emma合唱《My Only One》,「因為就有次我去佢學校,同佢合唱呢隻歌,咁佢好用心,真係冇同佢講冇教佢,佢自己去搵曬所有嘅和音,我覺得佢好用功,所以我就今次邀請佢唱。」

而提到取消完騷後在紅館外簽名環節,Ronald指因為見到前排歌迷被夾到頭貼欄杆,眼見作出勸告無效,於是決定取消簽名環節。「我有問過有無人受傷,好在無。我出聲明之後整group人都好開心,佢哋要簽名隨時都可以啦。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受