Ad Block Ad Block
娛樂
2024-02-18 21:22:08

鄭中基演唱會2024|重現《龍咁威》經典戲碼 感激谷德昭當年雪中送炭

分享:

谷德昭擔任鄭中基個唱嘉賓。

鄭中基(Ronald)昨日(17)於紅館舉行了《Fragments of Wonder 鄭中基世界巡迴演唱會2024-香港站》第四場,不經不覺演唱會已經過了一半,這晚亦有不少朋友到場支持Ronald,包括羅蘭、姜大衛、楊偉倫(阿卵)、黃正宜(阿正)等。今晚,RonaldBand Leader Joey Tang合唱心寒》,fans們聽得十分陶醉。

鄭中基個唱已經舉行了一半。

隨住Ronald感謝一直支持和幫助過他的人,谷德昭導演現身舞台,二人一見面就大談從前,谷導直言:「Ronald唱歌真係無得頂!但啱啱開始演戲嘅時候唔係好掂架。」Ronald回應:「當時導演就提出一個做法,喺鏡頭後講晒我要做嘅嘢,我就邊聽邊做,最後又真係得喎!」於是就出現了二人在台上為觀眾重現《龍咁威》經典戲碼,谷導即場導演Ronald再次飾演龍威因肚痛而錯失同憫情捉賊的機會,睇到台下觀眾捧腹大笑,果然大家都很享受睇Ronald演戲,谷導更祝願他快點開新戲有新劇本,最好贏埋「香港奧斯卡」(香港電影金像獎)的男主角添!

臨近演唱會尾聲,除了萬人大合唱《無賴》, 點唱環節Ronald再度唱出《青春痘》、《傷心的小鸚鵡》、《美女與野獸》,最後繼續有囡囡Emma壓軸登場,與爸爸合唱《My only one》,在温情滿滿的氣氛下第四場演出完滿結束。

囡囡Emma再次壓軸登場。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受