Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-07 11:42:20

陳昊森拍港片《不是你不愛你》勤力學廣東話 陳嘉寶Anjaylia對男神有讚冇彈

分享:
陳昊森接拍港片《不是你不愛你》,在片場向陳嘉寶請教廣東話。

陳昊森接拍港片《不是你不愛你》,在片場向陳嘉寶請教廣東話。

葉念琛身兼監製、導演、編劇新片《不是你不愛你》,邀請台灣男神陳昊森擔任主角,陳嘉寶(Anjaylia)則在戲中飾演其前度女友。原來Anjaylia的語言特訓是去台灣旅行,她說:「我好鍾意台灣,今次亦係第一次同台灣演員合作。我事前問導演,可唔可以俾我試吓講普通話對白?導演話OK。我好有心㗎,開工前專登去台灣旅行練習!」她與陳昊森在戲中飾演已分手的情侶,拍攝當日是他們首次埋位對戲,對於這位「前女友」,陳昊森坦言:「今天這場戲是電影的尾聲,其實我跟雪兒(Anjaylia戲中角色名字)遇到的戲不是很多,但每一場都是很重要的場次,所以我們的默契是很重要的。」

戲內一拍即合,戲外二人同樣默契十足,對於陳昊森正努力學講廣東話,Anjaylia當然不會托手踭,這天充當對方的臨時廣東話老師,當陳昊森嘗試用廣東話講「我第一次睇到雪兒」,Anjaylia馬上幫忙糾正發音,原來當日的教學,還鬧出了笑話。Anjaylia說:「昊森好細心,會好遷就我,今次拍攝好開心,同埋佢好好學,佢嚟到香港咩都想學。我都冇諗過廣東話原來咁難,佢頭先問我『冇咁快』同埋『未有咁快』嘅分別喺邊?我答唔到!哈哈!」昊森提出的疑問亦考起在場的工作人員,掀起討論。

Ad Block
在《不是你不愛你》中,陳嘉寶飾演陳昊森的前度女友。

在《不是你不愛你》中,陳嘉寶飾演陳昊森的前度女友。

拍戲最緊要遇到好對手,Anjaylia對陳昊森有讚無彈,她說:「我覺得主要係信任度,我好信任佢,佢係一個好演員,剛才見到佢份劇本,上面寫咗好多字,密密麻麻做好晒功課,同埋佢個人好nice,好願意一齊傾,放心個配合度⋯⋯」話口未完,好學的陳昊森想用廣東話重複她講「放心」,卻講了「放鬆」,令Anjaylia哭笑不得。

浪漫愛情電影《不是你不愛你》正式預告及海報今日曝光,由譚旻萱、陳昊森、梁仲恆、林熙彤、陳嘉寶、林家熙、周漢寧等主演,將於聖誕新年檔期搶先在香港上映,成為聖誕新年檔期唯一本土愛情片,1223-26日及1230日至11日推出優先場,劇組事先張揚會派出不同組合到戲院謝票,已定118日正式開畫。

Ad Block
陳嘉寶對陳昊森有讚冇彈。 陳昊森與Anjaylia在戲中飾演已分手情侶。 陳昊森與Anjaylia在戲中飾演已分手情侶。 原來Anjaylia為今次合作,事前特別去台灣旅行。 陳昊森表現認真,更努力學講廣東話。 《不是你不愛你》正式預告及海報今日曝光。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受