Ad Block Ad Block
新聞
2020-08-06 19:45:00

四仔不是夢

分享:
相片由作者提供

相片由作者提供

長大後才發現四仔只是一種信仰,是一種精神上的交流,四仔並不是真實的。我們只能夠每晚偷偷地想一想,唔好俾人知,否則人地會笑你太天真。

 

四仔係屋仔、車仔、老婆仔同BB仔。

 

同時想要齊四樣,在香港實在困難。

 

六月底因工作關係,我已經回到大陸搵食。大陸的疫情已經完全受控,想劈酒嘅有得劈,想落club嘅有得落,唔輪到你唔服。而近期最多人講嘅,就係國內高考的放榜。今年跟內地朋友交流高考放榜後的發展,留意到一個跟過往很大的變化。以前最叻嘅人全部都去考公務員,因為做官各方面嘅發展同待遇都比其他任何專業好。

 

而近年所收到嘅輿情有非常大的變化,大家覺得公務員變成只不過係二流兜底嘅選擇,首選係入職年薪40萬(人民幣)嘅各大科技公司。

 

以華為作例子,其招募講座就說得很清楚透徹。如果你能夠畢業後順利入職,入職人工起點係40萬人仔一年。期間如果你能夠順利完成職責上嘅本份,則不會炒魷魚。到第三年,每年你會收到最少100萬人仔嘅花紅。

 

跟住到第七年,如果你夠搏,上到level 7嘅技術級別,一年會有1000萬人仔花紅。

 

以上只不過係其中一間公司個其中一個工種嘅例子。而我從事嘅房地產業,大公司從來都不吝嗇人工咁豪請貴人,因為內地的增值稅、利得稅非常高。大公司嘅思想係,既然啲錢都係攞去交稅,不如高薪厚職請人才來抵稅。因此,近年因內地經濟快速發展的大環境下,賺錢的企業多了,高薪厚職的機會也多了。

Ad Block

 

美國哈佛大學於7月份發佈《理解中國共產黨的韌性:中國民意長期調查》,2005年到2016年間,民眾對中央政府的滿意度由80.5%上升至93.1%。調查結果顯示,滿意度增加除了因為腐敗問題得以有效的改善,關鍵是在這十年中,大家的生活都得以顯著的改善。從前四仔是信仰,現在四仔不是夢。

 

在香港經常聽到有人說:「而家香港啲年輕人點夠大陸仔鬥呀,睇下清華北大學生,再睇下香港廢青!玩完啦!」

 

我不認同。而且本人在大陸打滾了十幾年,也有一定的發言權。

Ad Block

 

如果你要搵清華北大嘅學生來同我哋比,我地就搵5星星狀元同你比。如果你要搵土豪家嘅傻仔來同我比,我就搵過傻過你嘅同你比。

 

如此公平競爭下,目前香港人仍然是有競爭力的。當然,隨著時代的變化,可以預見競爭力會因文化及大環境的原因而漸漸在減退。

 

因此本人建議,為了改善新世代的生活條件及向上流動機會。政府該積極跟內地各大科技公司等具規模企業達成戰略合作關係,促進各大企業在香港擴大規模,大量請人。讓本地人才有一個向上流動的機會,讓有能力的人能夠過上一個有尊嚴的生活。

Ad Block

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受