Ad Block Ad Block
生活
2021-12-31 08:00:00

EC職場周記—疫苗護照?逆妙護照?

分享:
EC職場周記—疫苗護照?逆妙護照?

EC職場周記—疫苗護照?逆妙護照?

【由歲首到年終】

碧姐:「喂!阿畢……你喺邊到呀?睇告示版又唔見你講低要見客。星期三要交嗰份年終報告,你又話今朝交……依家11:30am,你又唔見人?報告又唔覺有?你有咩嘢計劃呀?」

畢哥:「碧姐早晨!噚晚同客飯局,飲多咗幾杯,今朝唔知醒……好彩妳打嚟!吓!11:30am啦!我依家搭飛機返嚟!份報告……差些少,我返到嚟,執執佢就得!今日放工前交俾妳!我promised再加擔保!放心碧姐!」

碧姐:「唉!楚丁,點解你哋兩個喺同學,讀同一個課程,同期畢業,同期加入我哋公司……但喺兩個人做嘢嘅風格差咁遠㗎?」

楚丁:「碧姐息怒!喺囉!妳都話:『兩個人』嚟嘛!做嘢風格就梗係唔同啦!再者,我有好多嘢都比唔上畢哥……」

碧姐:「唉!一個就『擔屎唔偷食』:送埋咀邊都唔識食;一個就『甩繩馬騮』:睇少眼都偷雞……由年頭話到年尾,兩嗰都死性不改!」

楚丁:「碧姐,知道呀!好多謝妳呀!經常苦口婆心,由『歲首都年終』都睇住我哋,大家好唔容易先至挨得過呢個疫情嘅2021年……」

【疫苗護照】

畢哥:「楚丁,我返咗嚟啦!今朝碧姐咩嘢環境?我爛瞓……又唔知醒!衰咗!」

楚丁:「冇嘢嘅!大家都慣咗㗎啦!係呢,碧姐話你跟啲客應酬,飲多咗喎!冇咩嘢吖嘛?」

畢哥:「我就冇乜嘢!不過班做廠嘅客就好唔開心囉!嗰嗰都冇得返大陸見屋企人……早前出嚟就講唔想打針!後來慢慢就轉咗講『安心出行』……到依家,打咗針!又裝咗『安心出行』,出到嚟就講『疫苗護照』同埋幾時『通關』?」

楚丁:「畢哥,聽吓聽吓……唔知以為你係區議員?又或者係『輔導員』?咁關注啲街坊同埋啲貼近民生嘅題目……」

畢哥:「其實做sales,根本上都係幫人解決問題!急客人所急,疏導吓客人嘅情緒……我做唔出:有單先出嚟見客!有時,跟客人保持好嘅關係,就好似朋友咁樣!就算明知無生意,客人叫到,我都盡量配合吓……呢個係我做sales嘅座佑銘!」

【逆妙護照】

楚丁:「幾好吖畢哥!你心地好!夠貼地!又樂意付出……所以班客有生意就一定諗起你!如果唔係,早排趙總又點會主動升你職啫!你唔洗擔心喎!你喺公司嘅位置穩如磐石喎!」

畢哥:「喺啫!之不過……我真喺有好多蝦碌位……就好似今朝唔知醒咁樣!不過,聽妳剛才嗰翻話,我除咗放鬆咗好多之外,我仲諗返起一啲嘢……」

楚丁:「放鬆返咪好囉!頭先,我都發現你一路聽,原本皺埋嘅眉頭一路解;一邊聽,兩隻拳頭一邊放開……」

畢哥一邊垂頭望望雙手,一邊說:「係喎!真係唔講唔覺!兩隻手都張開晒!」

楚丁:「畢哥你仲諗返起啲乜嘢呀?」

畢哥:「我記得上NLP培訓嘅時候,導師教過一招叫做:『換框法』,佢話當有一啲唔開心嘅事煩擾住,大部份人都會用『因為……所以……』去諗,咁樣,只會越諗越唔開心!相反,若果轉用:『雖然……但是……』,情況就會剛好相反!剛才,妳唔覺意用咗『換框法』幫我,所以我一路帶著趕返嚟公司嘅情緒,就即刻消退晒!多謝妳呀楚丁!」

楚丁:「你唔講,我都唔識乜嘢叫做『換框法』,或者,喺你自己天生嘅『疫苗護照』幫你自己啫!應該唔關我事囉!」

畢哥:「咩嘢『疫苗護照』呀?」

楚丁:「唔喺『疫苗護照』!你又唔洗返大陸,你喺咪酒氣未過?仲未醒呀?我喺話『逆妙護照』呀!」

畢哥:「咩嘢『逆妙護照』呀?我都喺唔明添!」

楚丁:「你剛才講嗰個『換框法』,咪將啲逆境中嘅事,巧妙地轉化成正面嘅因由,將成嗰人保護著,推走晒啲烏雲,俾啲陽光照返入嚟……咁上下囉!」

【送舊迎新】

畢哥:「嘩!厲害!厲害!妳果然喺高材生!妳咁樣演釋,仲清楚過老師教書嗰時!我直情感受到:『好似雪人溶化了!大地回春,成個天都喺金黃色嘅感覺……』」

楚丁:「畢哥!畢哥!你一邊講……一邊闔埋雙眼,咀邊向上翹起……停咗喺到!好似死咗機咁!你冇嘢吖嘛?」

畢哥:「冇嘢!嗰種溫暖嘅感覺好舒服!我唔捨得出返嚟!想暖多一陣咁啫……」

楚丁:「崔經理,發夢冇咁早!現在2:15分啦,你快啲趁碧姐同趙總開緊會,趕埋份報告俾佢,乖乖地幫今年埋個靚齋,下個禮拜就新一年啦!你有足足成年咁大把嘅時間去攬住你個溫暖太陽!但喺,依家你應該尚有45分鐘左右,碧姐就會搵你!」

畢哥:「好!好一個『送舊迎新』嘅歸納!多謝妳歸小姐!」

 

《EC職場周記》角色介紹

本劇主要圍繞4位主角,分別是兩男兩女。

趙達標:總經理。任務導向,人緣方面就……

崔畢源:銷售經理。開朗樂天,講就天下無敵……

歸楚丁:初級文員。任勞任怨,平易近人……

沈碧堅:行政主管。有原則,要求甚高……

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受