Ad Block Ad Block
娛樂
2022-04-24 21:38:14

Chill Club年度推介|黃偉文奪填詞人 自揭留外地填詞廣東歌要創造元宇宙

分享:

Wyman在海外拍片分享得獎感受。

黃偉文奪得「Chill Club年度填詞」,由於他身在海外,大會把獎項速遞到他的手上,Wyman特別拍片多謝,並提到自己一直身在歐洲工作,同時也在進行一個實驗。

Wyman說︰「呢個實驗係關於寫一啲關於香港人一齊呼吸嘅作品,係咪真係要身在現場呢?如果呢個實驗成功,就會為廣東歌及港式藝術帶來更多可能性。以後我哋無論喺宇宙任何一個角落,只要繼續做廣東歌、聽廣東歌,就可以建立一個不受干擾、自給自足嘅元宇宙。」他又著大家支持他的話,是不用選他入百大美男。

Chill Club年度編曲人由Ariel Lai奪得,Chill Club年度監製則由Edward Chan獲得。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受