Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-27 14:22:23

RubberBand演唱會|主音6號孖老婆Tim Lui合唱大曬恩愛

分享:
RubberBand御用填詞人Tim Lui在全場樂迷起哄下,與老公6號合唱。

RubberBand御用填詞人Tim Lui在全場樂迷起哄下,與老公6號合唱。

RubberBand於九展Star Hall舉行的《Juntos音樂會》昨晚(27日)舉行第三場,低音結他手阿偉(李兆偉)有感而發,公開鳴謝多位音樂上的戰友,以及御用填詞人、主音6號(繆浩昌)的太太Tim Lui。在真Encore環節,Tim Lui在全場起哄下,即興與6號一同合唱《Slow & Easy》,掀起全晚高潮,令boxing day 的音樂會洋溢甜蜜感覺。

RubberBand主音6號與太太Tim Lui合唱大曬恩愛。 RubberBand主音6號與太太Tim Lui合唱大曬恩愛。 RubberBand填詞人兼6號太太Tim Lui,以大心答謝阿偉的公開鳴謝。 RubberBand於聖誕開show,應節地在台上布置聖誕樹。 RubberBand於聖誕開show,應節地在台上布置聖誕樹,充滿氣氛。

為樂隊堅持創作感自豪

繼前晚泥鯭成功爭取走近與樂迷互動後,昨晚輪到阿偉有感而發破例在台上分享感受,他說:「 RubberBand由2004年阿正寫第一隻歌〈遊車河〉開始,到2023年,除咗我哋4個,仲有Patrick Lui同Jason Kui嘅參與,呢十幾年我哋只係出咗10隻碟得百幾隻歌,係一件唔容易嘅事,我覺得好自豪,因為我哋能夠堅持到今日繼續創作,所以都請大家俾啲掌聲每一位同我哋合作嘅音樂人,我哋會繼續做歌,繼續出碟。」樂迷聽到這裡,即報以熱烈的掌聲及歡呼聲。

低音結他手阿偉(李兆偉)有感而發,公開鳴謝多位音樂上的戰友,並呼籲樂迷買實體碟支持樂隊創作。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場,樂隊出道15年,默契十足。 RubberBand於九展Star Hall舉行《Juntos音樂會》,6號感謝音樂夥伴雷栢熹。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場,四位成員默契十足。 RubberBand於九展Star Hall舉行《Juntos音樂會》,6號感謝音樂夥伴Jason Kui。

想睇Tim Lui跳Pole Dance

阿偉續道:「我哋好幸運,每次有演出機會都可以喺台上接受大家嘅歡呼,但從第一日開始,就有個人陪住我哋一同創作,佢嘅創作甚至俾我哋每一個RubberBand成員嘅參與度更加高,因為RB大部份嘅作品,都有佢嘅名字喺度,佢就係我哋RB嘅一份子,填詞人Tim Lui。你嘅創作比我哋更加多,所以佢係最重要嘅成員,多謝你!我忽發奇想,好希望睇到你開你嘅作品展,再加埋你嘅個人演唱會,唱下歌,再加埋Pole Dance表演。」坐在觀眾席欣賞演出的Tim Lui非常感謝阿偉的嘉許,更以大心答對。之後Tim Lui在真Encore環節更走到台上跟樂迷見面,起初她只是坐在台上拍和,但在現場樂迷及樂隊的起哄下,她即興與6號一同合唱《Slow & Easy》,為音樂會畫上甜蜜圓滿的句號。

RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場。 RubberBand九展Star Hall《Juntos音樂會》第三場。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受