Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-09 00:05:13

台慶頒獎禮2022|林敏驄狂爆金句 笑江美儀成隻烏雞食「事後丸」拎視后

分享:
《下流上車族》獲頒「最佳劇集」。

《下流上車族》獲頒「最佳劇集」。

由林敏驄、江美儀、羅毓儀及郭柏妍等主演的《下流上車族》,於《萬千星輝頒獎典禮2022》獲頒「最佳劇集」,此劇共有18項提名打入十強,其中江美儀及鄧智堅更憑劇中角色獲頒視后及最佳男配角。

「最佳劇集」由任達華和張艾嘉頒發,張艾嘉不忘宣傳與任達華主演的電影《燈火闌珊》,任達華笑言此獎由名字只得4個字的劇集獲得時,網民一度嬲爆,以為林敏驄全晚冇獎拎。《下流上車族》全劇台前幕後上台領獎時,林敏驄在台下施施然跟曾勵珍及曾志偉握手,江美儀催促「老公車總」上台,而阿驄上到台後跟張艾嘉表示:「今晚要去喝酒。」

張艾嘉與任達華頒發「最佳劇集」。

張艾嘉與任達華頒發「最佳劇集」。

林敏驄跟志偉握手。

林敏驄跟志偉握手。

林敏驄更即場邀張艾嘉去飲酒。

林敏驄更即場邀張艾嘉去飲酒。

Ad Block

林敏驄恭賀陳山聰周嘉洛

江美儀再催促阿驄致謝詞,他「歎慢板」表示很熱要除衫,之後卻語重深長說︰「2023年,係好特別一年,31819有兩場好精彩演唱會,希望到時見到大家!恭喜山聰同嘉洛!個人榮辱好小事,識攞緊係攞終極大獎!」

多謝老友曾志偉

阿驄表示,很驕傲能參與此劇,「我係咪要多謝珍姐?我上次多謝珍姐俾佢冚咗兩巴。」其後他多謝老友曾志偉︰「多謝總經理,同佢一齊做嘢咁多年,佢對我都冇乜好過,一直等佢良心發現。拍完戲之後,同佢同美儀一齊食飯,發現佢比我更了解我,好似一個最好朋友默默守護你身邊,佢知道晒你做到咩,同知你所有不足,喺適當時推你一下,推你去死!佢有夥善良嘅心,呢度幾百人,都數唔到有幾多個人受佢幫助。大家話係咪?」

林敏驄不忘宣傳個唱。

林敏驄不忘宣傳個唱。

取笑江美儀似烏雞

其後阿聰續說︰「由於佢(曾志偉),令我哋幾個老嘢,鮑姐呀……(江美儀︰唔係我呀!)你唔好以為著到成隻烏雞咁,做視后?今朝啪幾粒事後丸搏到吓!唔好撩啦(PA催促)!新聞遲少少啦!」此時周奕瑋打斷阿驄說話,並邀請導演致謝詞。

林敏驄不停講,更叫無綫遲點播新聞。

林敏驄不停講,更叫無綫遲點播新聞。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受