Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-22 10:42:58

季前賽|49歲童愛玲為姜濤再拍劇演竟被呃 葛綽瑤Yoyo與「姜媽」炒大鑊?(有片)

分享:

由姜濤﹑陳卓賢(Ian)﹑呂爵安(Edan)﹑邱士縉(Stanley)﹑梁業(肥仔)﹑郭嘉駿(193)﹑張繼聰、童愛玲和葛綽瑤等合演的ViuTV原創劇《季前賽》將於下周一(24日)晚播出。ViuTV昨日(21)特意舉行記者會,邀請一眾演員簡介劇集及角色。

擔心乞人憎 曾想拒演

其中49歲的童愛玲在劇中演姜濤母親,久末拍劇的她坦言因姜濤考慮再拍劇,她表示「其實我跟導演(袁劍偉)係同學,導演搵我,跟我講咗個故仔同有邊個做。我睇完曾經諗過唔拍,因為呢個媽咪比較另類,大家都咁錫姜濤,我自己又好鍾意佢。做一個另類媽咪壓力好大,又驚會好乞人憎。後尾struggle咗好耐,導演又搵我傾,最後就決定拍。」

經合作後,童愛玲大讚姜濤很乖,但就大爆慘被他欺騙,原來姜濤用普通話跟童愛玲傾偈,又說自己來自台灣,起初童愛玲信以為真,後來才發現被阿仔呃!

Ad Block
葛綽瑤Yoyo在劇中與姜濤有擁抱戲。(蘇文傑攝) 姜濤拍《季前賽》時鬼馬地以普通話跟童愛玲說話,更呃她自己是來自台灣。(蘇文傑攝)

Yoyo與姜濤攬攬

葛綽瑤(Yoyo)則在劇中與姜濤有感情線兼攬攬戲,問到姜濤好好攬嗎?Yoyo笑言:「嗰一下都好快,所以都唔係好記得。」至於可會擔心「姜糖」呷醋?Yoyo指是劇情需要:「大家代入咗角色可能都想有呢個情節。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受