Ad Block Ad Block
娛樂
2021-10-05 20:47:00

張慧儀偕囝囝做義工促進關係 為Hanson不敢北上掘金

分享:
張慧儀為Hanson的付出,令人動容。

張慧儀為Hanson的付出,令人動容。

張慧儀的養子Hanson患有先天性心臟病,但她多年來對Hanson不離不棄,更獨力撫養Hanson,孭起龐大的醫療費。苦盡甘來,Hanson接受完手術後,情況已好轉,而慧儀以過來人身份,為先天性心臟病患兒童繼續出力。

早前張慧儀出任「兒童心臟基金會籌款事務委員會聯席主席」,為呼喚大眾對病童的關注,將舉辦慈善運動日,更於10月16日起以「先天性心臟病童(「心童」)生命之旅」為主題的相展打響頭炮,透過多個故事主角的人像攝影,由「懷孕」到「長大成人」,呈現心童的成長經歷、心路歷程、內心矛盾。

張慧儀與Hanson的感情非常好。

張慧儀與Hanson的感情非常好。

相展自肥影母子照

今次相展有不少張慧儀與愛兒Hanson的相片,可見二人母子情深非常溫馨:「其實亞仔都有少少怕醜嘅,所以叫佢入行拍嘢就唔好搞喇,但係呢次係慈善活動,我咪諗吓計仔氹佢亮相囉!其實可以母子檔做善事真係好特別,平時都冇咩機會咁影相,今次由著名攝影師Martin Lui操刀,咁咪順便慳翻啲攝影費影靚樣囉!」慧儀笑言與囝囝齊齊做義工,可增母子感情:「其實囝囝手術後,係奇蹟康復得好,所以我都想佢知道要感恩,為社會付出,有機會都想一齊做義工,其實呢啲係『身教』。」

相展於10月16日舉行。

相展於10月16日舉行。

為Hanson不敢北上

受疫情影響,張慧儀坦言工作受影響,要深思熟慮才可接工作:「之前有人邀請我返內地拍劇,但來回隔離成個月,真係要諗掂亞仔邊個照顧呢?點知佢同我講『媽咪你放心去啦,我大個喇!』,我當吓都呆一呆,望真啲佢真係成熟咗,依家先放膽接工作。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受