Ad Block Ad Block
娛樂
2021-08-02 17:44:00

梁諾妍佗B跑8K 掀網民罵戰︰跑少九個月會死咩

分享:
梁諾妍日前透露自己跑完8K。

梁諾妍日前透露自己跑完8K。

向來熱愛跑步的梁諾妍早前宣布成功佗B,日前在社交平台發文說︰「輕鬆8k」,惹來網民非議,有網民不太贊同她的做法,著她小心,亦有人留言說︰「健康角度好似成立,醫生都係純粹推理,物理上都好似唔係幾好,第個範疇唔關佢專業,衡量下利害好啲,我都係過來人。」更有人留言說︰「跑少九個月會死咩!」有自稱是醫護的網民建議梁諾妍多去散步、慢舞,減少劇裂運動。

梁諾妍表示懷孕第8周後便跑步。

梁諾妍表示懷孕第8周後便跑步。

梁諾妍於上月底曾出PO稱︰「懷孕頭2個月都因為未穩定,所以去咗行山。不過講真,我真係鍾意跑步比行山多好好好好多。」她又指在懷孕第8週後,忍不住跑步︰「開始跑返到而家已經18週了,每次慢跑大概6-8公里,一啲唔舒服都冇(唔跑反而唔舒服)醫生都好建議其實跑開步/做開運動的女仕懷孕後,更應該要繼續做適量運動。大家都唔好因為有BB後就做懶惰仔呀!」當時洪永城留言說︰「小心呀!小心呀!唔好跑咁快,慢啲慢啲,睇住呀!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受