Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-20 15:29:36

無綫台慶|阿Bob連隊5杯奶飲到嘔︰希望大家睇得開心同過癮

分享:
林盛斌連飲5杯奶。

林盛斌連飲5杯奶。

林盛斌(Bob)在無綫台慶其中一個環節連杯5杯奶,其中一杯仲要特大杯,他更一度飲到噴出來。其後他在網上留言︰「啱啱嘔完,舒服返啲,希望大家鍾意呢part!」由於一次過灌這麼多牛奶,網民直言阿Bob搵命搏,大家亦讚他非常專業。

Bob飲到嘔,令大家非常關心,其後他在社交平台報平安,表示排練的時候飲了很多水,「搞到肚漲漲,真係好鬼頂,講真,都有影響到噚晚做司儀嘅狀態同表現,喺度要同製作單位講聲唔好意思。」他指那杯特大裝鮮奶是幕後臨時加碼︰「最後嗰杯加大碼應該係幕後想加強喜劇效果,所以俾個驚喜我,不過,難我唔到嘅,我嚇大㗎,飲咪飲,誰怕誰只希望大家睇得開心同過癮。」

阿Bob事前不知道要飲這杯特大鮮奶。

阿Bob事前不知道要飲這杯特大鮮奶。

Ad Block

多謝演藝界前輩

阿Bob希望觀眾更喜愛節目的下部份環節,稱胡楓、韓馬利及安德尊事前完全不知道會有人跟他們答謝及送花。他說︰「見到佢哋流露出真摯動人嘅反應,就係我哋最想做到嘅效果!多謝所有我認識與唔認識嘅演藝界前輩,因為有你哋為下一代開路同遮風擋雨,無私地將你哋嘅寶貴經驗同專業精神傳承落去,先可以令我哋呢個行業繼續生生不息。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受