Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-13 21:35:57

譚嘉儀壞iPhone 出奇招用雪藏腸仔降溫勁有創意

分享:
譚嘉儀壞用雪藏腸仔降溫救IPhone。

譚嘉儀壞用雪藏腸仔降溫救IPhone。

譚嘉儀(Kayee)昨日(12日)手機突然壞了,並在社交網上載了一張相片向網民求救,相中見她的手機背板徹底爆裂,加上手機持續發熱,充滿創意的她便用了一包雪藏腸仔為手機降溫,場面搞笑。

譚嘉儀使用的iPhone 13突然死機,她寫道:「點算好!電話壞咗,開鎖之後郁都郁唔到,所有嘢好似漫遊一樣,想剷嘢又剷唔到, 所有Apps都開唔到,閂機都閂唔到,跟住部電話又好熱,拎咗包雪藏腸仔降溫,可以點做....... 網民都笑指:「食咗腸仔先再諗」;其中有位網友就教Kayee「先按音量+ 一下,音量- 一下,再長按開關,直到白蘋果出現」Kayee也立即回覆對方「OMG 多謝你救咗我」成功救機。最後,Kayee多謝大家留言教路,並搞笑謂:「快啲Backup先,聽你地(哋)話,煎左(咗)包腸仔慶祝下。」

Ad Block
譚嘉儀壞用雪藏腸仔降溫救IPhone。

網民教路譚嘉儀成功救機,笑言煎腸仔慶祝。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受