Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-23 18:16:49

梁諾妍再誕7.2磅B女 「Sir NOSE 」與洪永城十足餅印

分享:
梁諾妍再誕7.2磅B女 「Sir NOSE 」與洪永城十足餅印 梁諾妍再誕7.2磅B女 。

梁諾妍再誕7.2磅B女。

洪永城(Tony)和梁諾妍(Inez)去年宣布懷有第二胎,前日(21日)二公主「洪啤啤」(Beryl)終在荃灣港安醫院出世,趕得切成為「白羊女」,Tony Inez 分別在社交網貼相報喜。 

繼大女叫「Sir Face」,Inez延續二女叫「Sir NOSE」,並透露BB女非常健康,重72,她寫道:「多謝你選擇我哋做你父母,我會係你和家姐最強嘅後盾。由於第一胎食全餐關係,為咗避免同上次一樣,今次要開刀攞妹妹出嚟。而由於第一胎我係震痛到瘟瘟沌沌,今次嘅剖腹產對我嚟講好似第一次體驗咁,當聽到妹妹出世嘅喊聲,我同洪爸爸都忍唔住,捉住對方隻手一齊感動到喊出嚟,呢個感覺太奇妙了。見到你足晒磅健健康康,成隻粉紅肉肉豬仔咁,媽媽倍感安慰。」  

Tony代生B女發心聲表示:「頭先我都聽到啲姐姐話叫我Sir face 2.0 ,我其實有啲唔開心,因為我想似我靚靚嘅媽咪多啲,我一定要做Mum face。我知道我喺媽媽肚入邊時候跳跳紮,令到媽咪瞓得唔好,同埋原來我自己都幾有肉地,頂住媽媽個胃,大個咗我一定會好好照顧媽咪同佢個胃。我好高興嚟到呢個家庭,我有個好為食嘅大家姐Molly(愛犬),又有一個非常好動嘅二家姐,所以我決定傳承佢兩個嘅優點,成為一個又為食又好動嘅三妹,同埋我偷聽到爸爸話一定會帶我周遊列國去旅行喎,好嘢。」

Ad Block
「Sir NOSE 」與洪永城十足餅印 。 梁諾妍今胎選擇開刀,免食「全餐」。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受