Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-02 18:42:01

叱咤2023|許廷鏗直認搵欣宜拍MV預告年底見人 Alfred︰佢依家精神係澎湃(有片)

分享:

《2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》獲多位歌手撐場。(羅錦鴻攝)

許廷鏗今日現身《2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》,當DJ介紹他出場時,他拿起電話「自許紀錄」現場情況。他受訪時透露年底還有一首歌推出,近日就有《一場同學》推出,最近籌備Blue ray大碟,呼籲大家支持。問到新歌MV女主角是不是欣宜(Joyce),他直認不諱︰「因為佢個背影太易認!係Joyce嚟嘅!」

Ad Block

欣宜精神身體都好OK

許廷鏗稱MV將於下周一晚播出,「你當係一個報平安MV,之前我都唔講得,都盡量希望派定心院讓大家安心,佢依家精神係澎湃。最重要係佢身體及各方面都ok,呢樣係最重要。」他指因為同Joyce出現,拍攝的時候都有很多感觸,「這首歌我們說的是十年前後,《青春頌》是十年前,依家是《一場同學》。」他又笑言歌曲很難推出合唱版,因為對方從不做和音。

許廷鏗指欣宜的背影太易認。

為欣宜提前推出作品

他坦言原本不是推出這首歌,但因為欣宜的原故而提前推出。「其實係同佢一齊傾出嚟,一開始MV選角唔係預佢,都要睇佢狀態,咁佢話不如一齊做呢個MV,所以由佢做MV女主角。(即係佢自薦?)我會話係邀請囉,女仔都要面,哈哈!」

提到聖誕節的演唱會,許廷鏗表示有請欣宜,並表示「佢點都要留一日俾我!」他續稱現時準備的進度很不錯,現場會有市集及有啤酒喝,呼籲大家到時早些到場。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受