Ad Block Ad Block
本地
2023-07-26 17:00:00

47人初選案|稱初選61萬港人投票事前無人能想像 何桂藍:曾估計政府會大規模DQ

分享:
47人初選案|何桂藍開始作供   稱個人理解「攬炒」是種精神  (資料圖片)

47人初選案|稱無怨恨政府自覺批評有理 何桂藍:不應假設市民都被煽動 (資料圖片)

7名民主派被控「串謀顛覆國家政權罪」案,今(26日)展開第91天審訊,有「立場姐姐」之稱的何桂藍繼續作供。何供稱,就既然認為立法會無用為何仍要參選的問題,自己當時回答不到,直至看到初選有61萬港人投票,指是無人能想像的局面,又稱政治行動有別於「好清楚咁有結果有原因有場所有動機」的法律場合,是在進行後才有可能找到意義。

她又提及,就自己2020年7月在Facebook提及「利用立法會選舉,觸發憲政危機」,何稱當時估計北京或港府會大規模DQ民主派候選人,「無異於宣稱香港嘅選舉係同伊朗無乜分別」,造成合法性危機。

辯方引何街站發言「抗爭開啟歷史性變革」   何:港人2019年後人心改變

辯方律師Beel在庭上引述,何桂藍在初選首日投票大圍造勢街站的發言謄本。何桂藍發言時稱,收到選民訊息指看到羅冠聰離港的消息非常心痛,並意識到參選代價大,猶豫應否投票,「無論係投畀我或者其他年輕人,佢擔心究竟係咪送我哋去死」,何續發言稱,「無論運動邊一個崗位,都面對一樣嘅危險,面對一樣嘅風險」,但由2019年6月,「我哋就各自決咗志…做咗一個決定,就係無論如何都要同所有香港人一齊行落去,我哋而家面對非常之嚴峻嘅打壓,但係我哋嘅抗爭,亦都開啟咗真正歷史性變革嘅可能性…」

Ad Block

何庭上解釋「歷史性變革」是指人心改變,指2019年後,港人有意識追求民主「無可能永遠都安全,係一定會有代價嘅」,且無人可以迴避香港已無可能維持現狀的事實,而且「佢必須要自己落場,亦都要自己去搵到自己嘅方式,去貢獻場運動」。何續稱,相比社會經常討論的大國博弈,地緣政治,「我個人認為我頭先所講嗰啲人心上嘅改變,先至真正令到變革有可能發生。」

稱《國安法》改變初選意義  何:當時嘗試說服選民「違背慣性」

Beel亦問及何另一發言:「但無論今日有幾多人投票都好,如果最後選出今次初選嘅,仍然都係一啲不斷同選民講,有咗35+,我哋就可以落實啲乜嘢乜嘢訴求,或者同選民繼續去講,我哋今次呢個投票或者議會仍然係一個議政空間嘅話,其實就係乜嘢都無改變到」。

Ad Block

何解釋,選民的慣性是投票予高勝算的候選人,而當時就要說服他們「違背慣性」,認為在《國安法》後初選意義就變成,「喺大家仲有得投票嘅時候,唔好諗佢最後嘅勝算,或者佢仲有無得選,但係都要投你最認同嘅路線,投你最支持嘅人。」何續供稱,認為當時若有仍對「35+有幻想嘅人」贏出初選的話,「咁就乜嘢都改變唔到㗎喇,我係呢個意思。」

47人初選案報道一覽

第一日第二日第三日第四日第五日第六日第七日第八日第九日第十日第十一日第十二日第十三日第十四日第十五日第十六日第十七日第十八日第十九日第二十日第二十一日第二十二日第二十三日第二十四日第二十五日第二十六日第二十七日第二十八日第二十九日第三十日第三十一日第三十二日第三十三日第三十四日第三十五日第三十六日第三十七日第三十八日第三十九日第四十日第四十一日第四十二日第四十三日第四十四日第四十五日第四十六日第四十七日第四十八日第四十九日第五十日第五十一日第五十二日第五十三日第五十四日第五十五日第五十六日第五十七日第五十八日第五十九日第六十日第六十一日第六十二日第六十三日第六十四日第六十五日第六十六日第六十七日第六十八日第六十九日第七十日第七十一日第七十二日第七十三日第七十四日第七十五日第七十六日第七十七日第七十八日第七十九日第八十日第八十一日第八十二日第八十三日第八十四日第八十五日第八十六日第八十七日第八十八日第八十九日第九十日

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受